Teeninduse hindamine
suurepärane teenindus toob kliendi tagasi
suurepärane teenindus toob kliendi tagasi
Testostud on tõhus meetod teeninduskvaliteedist vahetu ülevaate saamiseks.
Testostude mõte on teenindusprotsessi detailne analüüsimine kliendi vaatenurgast ja seda reaalses teenindussituatsioonis. Testkliendiks on hoolika ettevalmistuse läbinud sobiva profiiliga ekspert, kes hindab teenindaja tegevust kokkulepitud kriteeriumite alusel. Kuna testost on kui psühholoogiline eksperiment, tuleb asjakohaste järelduste tegemiseks läbi viia mitmeid hindamisi. Mõne aja möödudes soovitame teha järeluuringu, et kontrollida, kas oodatud muutused on aset leidnud.
Testostude põhjaliku tagasiside avaldame PsienceReports veebikeskkonnas, kus igale tulemustega tutvujale luuakse personaalne paroolidega kaitstud konto. Täiendava konsultatsiooni käigus anname tagasisidet ka silmast-silma, arutame läbi küsimused-mõtted ning oleme abiks edasiste sammude planeerimisel. Pakume tuge ka tulemustel põhinevate teeninduskoolituste läbiviimisel.
Testostude kõrgel tasemel läbiviimine eeldab peent kontekstitunnetust, diskreetsust ja paindlikkust, mida peame oma tegevuses väga tähtsaks. Loe lisa
Kliendiküsitlused annavad infot klientide ootuste, vajaduste, hoiakute ja rahulolu kohta.
Kliendiküsitlus võimaldab teha järeldusi hulga inimeste arvamuste põhjal. Piisavalt suur vastajatering annab usaldusväärse pildi kliendigruppide rahulolust ja ettepanekutest. Uuring on muuhulgas suurepärane võimalus kaasata klienti teeninduskvaliteedi tõstmise, hoidmise ja tootearenduse protsessi. Kliendiküsitlus toob ärile kasu, kui on selgelt eesmärgistatud, oskuslikult disainitud, pädevalt analüüsitud ja sisukalt tõlgendatud.
Pakume tuge nii küsitluste planeerimisel, ülesehitamisel, läbiviimisel kui tulemuste analüüsimisel. Samuti aitame selgitada, millised on Sind huvitava sihtgrupi vajadused, ootused, eelistused ja harjumused ning kuidas luua keskkond, mis inimesi tõmbab. Kliendi hoidmine on psühholoogiline näputöö, kus on määravaks õige emotsiooni loomine. Siin loeb kogu tervik: eelkõige suhtlusviis, aga ka visuaal, lõhnad ja helid.
Uurime ja konsulteerime:
Sõltuvalt Sinu vajadusest viime kliendiküsitluste kõrval läbi ka fookusgrupiuuringuid, intervjuusid, vaatlusi ja praktilisi analüüse varasemate uuringute põhjal.